Categories: Aktualności
Share

 

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych, specjalistycznych webinariach dla Przedsiębiorców organizowanych przez Regionalną Izbę Przemysłowo Handlową w Gliwicach we współpracy z firmą apauly group Sp. z o.o. w Gliwicach oraz Kancelarią BTLA Legal Oleś, Drzewiecki, Kancelaria Adwokatów Sp. p. w Katowicach.

Najbliższe webinarium odbędzie się dnia  31.01.2023r. w godzinach 9.00 do 10.30

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest zapisanie się przez stronę: https://forms.gle/HMwo4cEYmQz73pzM6

Jak przygotować się do roku 2023 – najważniejsze zmiany podatkowe dla przedsiębiorców.
Termin:

31.01.2023, godz. 9.00-10.30

Prowadzenie:

Artur Oleś

Zakres:

  1. Kolejne zawirowania w prawie podatkowym, czyli Polski Ład 3.0.
  2. Co dalej z Estońskim CIT-em?
  3. Czym jest fundacja rodzinna i kto powinien rozważyć jej założenie?
  4. Czy Slim VAT 3 to korzystne zmiany z punktu widzenia przedsiębiorców?

 

Agenda spotkania:

9.00-10.00 Sesja główna tematyczna

10.00-10.30 Sesja Q&A

 

Wymagania techniczne i sprzętowe:

  1. Spotkanie odbywa się za pomocą platformy zoom.us. Konieczny jest dostęp do Internetu oraz do głośnika/mikrofonu oraz kamery.
  2. Logowanie na platformie jest bezpłatne dla uczestników. Prosimy o założenie konta w aplikacji przed rozpoczęciem spotkania.

link do spotkania otrzymają Państwo po rejestracji

 

  1. Wymagania sprzętowe
  • wymagania systemowe na stronie: https://support.zoom.us/hc/en- us/articles/201362023-System- Requirements-for-PC-Mac-and-Linux
  • do przeprowadzenia zajęć potrzebne jest: komputer lub laptop (z iOS lub Windows min.7) lub telefon (z Adroidem w wersji min.5 lub iOS); słuchawki lub dobre głośniki, stabilne połączenie z Internetem;
  • pobieranie: tablet/smartfon/pad/iPhone: App store/Google Play Store i znajdź ZOOM Cluod Meetings; komputer: www.zoom.us.
  • oprogramowanie niezbędne do realizacji zajęć i odbioru materiałów szkoleniowych – pakiet office (lub równoważny dla Apple), w szczególności: Word, Excel i PowerPoint oraz Adobe Reader dla dokumentów PDF (lub równoważny pozwalający na odczytanie dokumentów PDF)
  • minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: 1.5Mbps.

 

Serdecznie zapraszamy

 

Pozostałe posty

  • iŚląskie – innowacyjności cyfrowe w biznesie i administracji

  • Śniadanie Biznesowe RIPH (7 listopada 2024r) – Prezentacje

  • RIPH szuka pracownika !