Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych, specjalistycznych webinariach dla Przedsiębiorców organizowanych przez Regionalną Izbę Przemysłowo Handlową w Gliwicach we współpracy z firmą apauly group Sp. z o.o. w Gliwicach oraz Kancelarią BTLA Legal Oleś, Drzewiecki, Kancelaria Adwokatów Sp. p. w Katowicach.
Najbliższe webinarium odbędzie się dnia 31.01.2023r. w godzinach 9.00 do 10.30
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest zapisanie się przez stronę: https://forms.gle/HMwo4cEYmQz73pzM6
Jak przygotować się do roku 2023 – najważniejsze zmiany podatkowe dla przedsiębiorców. | |
Termin:
31.01.2023, godz. 9.00-10.30 |
Prowadzenie:
Artur Oleś |
Zakres:
|
Agenda spotkania:
9.00-10.00 Sesja główna tematyczna
10.00-10.30 Sesja Q&A
Wymagania techniczne i sprzętowe:
- Spotkanie odbywa się za pomocą platformy zoom.us. Konieczny jest dostęp do Internetu oraz do głośnika/mikrofonu oraz kamery.
- Logowanie na platformie jest bezpłatne dla uczestników. Prosimy o założenie konta w aplikacji przed rozpoczęciem spotkania.
link do spotkania otrzymają Państwo po rejestracji
- Wymagania sprzętowe
- wymagania systemowe na stronie: https://support.zoom.us/hc/en- us/articles/201362023-System- Requirements-for-PC-Mac-and-Linux
- do przeprowadzenia zajęć potrzebne jest: komputer lub laptop (z iOS lub Windows min.7) lub telefon (z Adroidem w wersji min.5 lub iOS); słuchawki lub dobre głośniki, stabilne połączenie z Internetem;
- pobieranie: tablet/smartfon/pad/iPhone: App store/Google Play Store i znajdź ZOOM Cluod Meetings; komputer: www.zoom.us.
- oprogramowanie niezbędne do realizacji zajęć i odbioru materiałów szkoleniowych – pakiet office (lub równoważny dla Apple), w szczególności: Word, Excel i PowerPoint oraz Adobe Reader dla dokumentów PDF (lub równoważny pozwalający na odczytanie dokumentów PDF)
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: 1.5Mbps.
Serdecznie zapraszamy