Categories: Aktualności
Share

Gliwicka telefonia internetowa (VoIP) TeleCube, wprowadziła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Procedura jest stosunkowo prosta, a przeniesienie jest możliwe do zrealizowania nawet w przeciągu 2 dni, od podpisania Umowy. Po przeniesieniu, za pomocą danego numeru można realizować połączenia telefoniczne oraz korzystać z bramki SMS już w ramach telefonii VoIP.

numery stacjonarne, ze wszystkich stref numeracyjnych, a oprócz tego stacjonarne numery zagraniczne i polskie numery komórkowe. Do TeleCube można również od wielu lat przenosić polskie i niektóre zagraniczne firmowe numery stacjonarne. Teraz operator poszedł jednak krok dalej. Wdrożył możliwość przeniesienia do swojej telefonii także aktualnie używanych u innego dostawcy polskich, firmowych numerów komórkowych. Jest to stosunkowo innowacyjny projekt na polskim rynku telekomunikacyjnym.

Wiele możliwości po przeniesieniu numeru

Dzięki przeniesieniu numeru firma zyskuje wiele możliwości i może w pełni korzystać z atutów telefonii internetowej TeleCube. Są nimi m.in.

  • szeroki wybór urządzeń (np. telefon VoIP, laptop, komputer czy telefon komórkowy) do realizowania połączeń, które można dopasować do trybu pracy (w biurze, home office, hybryda) czy preferencji pracowników,
  • infolinia oparta o przeniesiony numer, wykorzystująca numery wewnętrzne do kierowania rozmów do odpowiedniego odbiorcy, poprzez automatyczne, tonowe menu i komunikaty powitalne,
  • bogaty wachlarz narzędzi i funkcjonalności np. wirtualna centrala z opcjami: menu IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, biling online, widget callback i innymi,
  • infrastruktura, którą można szybko i łatwo wdrożyć w siedzibie czy oddziale firmy,
  • możliwość prezentowania się jednakowym numerem przez wielu pracowników, nawet w przypadku prowadzenia przez nich rozmów w tym samym momencie,
  • rozbudowany, ale intuicyjny Panel Klienta do zarządzania TeleCube, dostępny poprzez przeglądarkę internetową,
  • wysyłanie i odbierania wiadomości SMS poprzez Panel Klienta. Możliwość przesyłania danej wiadomości do dużej grupy odbiorców (hurtowo) i automatyzowania wysyłki korespondencji SMSowej według określonych reguł np. po zakończonej rozmowie.

Należy jednak też wziąć pod uwagę, że po przeniesieniu numeru utracimy ofertę, z której korzystaliśmy u obecnego dostawcy np. no limit na połączenia czy możliwość korzystania z karty SIM. Aczkolwiek warto tu nadmienić, że w przypadku niektórych usług TeleCube po podpisaniu Umowy okresowej (np. na pakiet wirtualnej centrali) jest przydzielana Klientowi miesięczna pula darmowych minut i/lub SMSów.

Więcej informacji na temat atutów telefonii VoIP TeleCube można znaleźć na stronie: telecube.pl/blog/telefonia-voip-co-to-jest-i-jakie-ma-atuty/

Jak przebiega proces przeniesienia?

Proces przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube może trwać od 2 dni do kilku tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Jest to zależne od wyboru trybu przeniesienia przez Klienta, ale również od dotychczasowego operatora.

Procedura jest stosunkowo prosta i nieobciążająca zanadto firmy, która przenosi numer. Wystarczy w Panelu Klienta TeleCube wypełnić odpowiedni formularz i wydrukować powstały na jego podstawie Wniosek, a następnie podpisać go i przesłać drogą mailową do TeleCube. TeleCube realizuje pozostałe formalności z obecnym dostawcą, a po ustaleniu ostatecznej daty przeniesienia przygotowuje Umowę i wysyła ją do Klienta. Po podpisaniu i przesłaniu Umowy przez Klienta wraz z oryginałem Wniosku następuje finalizacja procesu przeniesienia, w ustalonym terminie.

Terminem, w którym następuje przeniesienie numeru komórkowego może być dowolny dzień, również przypadający w święta bądź weekend.

Więcej informacji na temat przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube można uzyskać na stronie: https://przenies-numer-komorkowy.telecube.pl/

Ile kosztuje użytkowanie przeniesionego numeru?

Za realizację procesu przeniesienia telefonia VoIP TeleCube nie pobiera opłat. Aby jednak aktywować numer w wybranej usłudze należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną. Za użytkowanie numeru komórkowego TeleCube pobiera miesiesięczne opłaty, chyba że dany numer stanowi element konkretnego pakietu Wirtualnej Centrali, wtedy można go używać w ramach opłat abonamentowych uiszczanych za określony pakiet.

Promocja – brak opłaty aktywacyjnej

Z okazji wdrożenia możliwości przenoszenia numerów komórkowych do TeleCube, operator  wprowadził okresową promocję. W ramach promocji firmy, które podpiszą Umowę z telefonią TeleCube i przeniosą do niej swoje numery komórkowe w dniach od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2023 roku, nie będą musiały płacić opłaty aktywacyjnej za przeniesione numery. Warto dodać, że TeleCube oferuje okres próbny dla nowych firm, które chcą przetestować takie rozwiązania jak: wirtualna centrala czy pakiet telefoniczny Mini. Okres testowy jest niezobowiązujący i trwa 14 dni.

Pozostałe posty

  • RIPH strona główna

    RIPH szuka pracownika !!!

  • Podróż drogą winnego szlaku razem z RIPH – spotkanie 07.02.2025 – zapraszamy!

  • Spotkanie networkingowe w RIPH 21 stycznia 2025 roku – ZAPRASZAMY