Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych, specjalistycznych webinariach dla Przedsiębiorców organizowanych przez Regionalną Izbę Przemysłowo Handlową w Gliwicach we współpracy z firmą apauly group Sp. z o.o. w Gliwicach oraz Kancelarią BTLA Legal Oleś, Drzewiecki, Kancelaria Adwokatów Sp. p. w Katowicach.

Najbliższe webinarium odbędzie się dnia 30.05.2023 roku w godzinach 9.00-10.30

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest rejestracja przez stronę   https://forms.gle/XCgjzdX1Dbq2gKaH9

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w działalności gospodarczej a roszczenia kontrahentów
Termin:

30.05.2023, godz. 9.00-10.30

Prowadzenie:

Łukasz Oleś

Zakres:

Ubezpieczenie odpowiednio zabezpiecza interesy firmy, pod warunkiem, że jest zawarte prawidłowo. A zatem: jak prawidłowo zawrzeć umowę ubezpieczenia OC, aby zabezpieczyć się na wypadek szkody na mieniu i osobie i na jakie postanowienia umowy warto zwrócić uwagę podczas zakupu polisy ubezpieczenia OC – to główne tematy webinaru.

Uczestnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania:

  1. Czy można się ubezpieczyć od utraty danych, cyberprzestępstwa, jak pracownik coś „nawywija”?
  2. Czy można się ubezpieczyć od wadliwego produktu wprowadzonego do obrotu?
  3. Co to są czyste szkody finansowe?
  4. Czy można ubezpieczyć członka zarządu od szkód wyrządzonych spółce?
  5. Jakie są nietypowe ubezpieczenia w firmach – przykłady i rozwiązania zabezpieczeń?
  6. Czym różni się broker od agenta ubezpieczonego?
  7. Czym jest audyt brokerski?
  8. Ubezpieczenie OC działalności – po co zawierać takie ubezpieczenie?
  9. Jakie są najczęstsze błędy w zawieranych polisach OC?
  10. Dlaczego ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania?
  11. Najczęstsze przyczyny odmowy i wskazówki, jak to ominąć?
  12. Jakie są najważniejsze klauzule w ubezpieczeniu OC?

Webinar kierowany jest do przedstawicieli sektora MŚP.

Webinarium jest bezpłatne dla przedstawicieli firm członkowskich RIPH, cena dla Uczestników poza RIPH to 99 zł netto za 1 osobę.

Wymagania techniczne i sprzętowe:

Spotkanie odbywać się będzie za pomocą platformy zoom.us.

Konieczny jest dostęp do Internetu oraz do głośnika/mikrofonu oraz kamery.

Do przeprowadzenia zajęć potrzebne jest: komputer lub laptop (z iOS lub Windows min.7) lub telefon (z Adroidem w wersji min.5 lub iOS); słuchawki lub dobre głośniki, stabilne połączenie z Internetem.

Uczestnictwo w spotkaniu może się odbywać poprzez tablet/smartfon/pad/iPhone: App store/Google Play Store przez znajdź ZOOM Cluod Meetings; komputer: www.zoom.us.

Oprogramowanie niezbędne do realizacji zajęć i odbioru materiałów szkoleniowych – pakiet office (lub równoważny dla Apple), w szczególności: Word, Excel i PowerPoint oraz Adobe Reader dla dokumentów PDF (lub równoważny pozwalający na odczytanie dokumentów PDF).

Link do webinarium oraz pozostałe wymagania techniczne zostaną przesłane w dniu 29.05.2023 roku – na dzień przed zaplanowanym Webinarium. Warunkiem otrzymania linku do spotkania jest rejestracja przez stronę:

https://forms.gle/XCgjzdX1Dbq2gKaH9

Serdecznie zapraszamy!

 

 

 

Pozostałe posty

  • „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”- 22.05.2024 r.

  • FGSA – Akademia Internacjonalizacji dla firm ze Śląska

  • „Zielona energia” zaproszenie. Konferencja 23.05.2024 r.